Новини компаній
Існує думка, що електромобілі – це майбутнє, тоді як сьогодення – це газ, а бензин – вже минуле. Насправді автомобілісти, які мислять прогресивно, знають, що майбутнє вже настало, тому їх цікавлять електромобілі, які є кращою альтернативою дорогому в експлуатації транспорту з ДВС. Тим більше зараз, коли ціни на паливо нестабільні і його наявність обмежена. Щоправда, багатьох лякає, що ціна на електротранспорт у кілька разів вища, ніж на архаїчні автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами, від яких Європа поступово відмовляється. І якщо подивитися на європейський ринок, то цінники там справді кусаються. При цьому мало хто дивиться у зовсім інший бік, а саме у бік Китаю.
Китайський автопром сьогодні може запропонувати дешевші варіанти, при цьому низька ціна не ставить рівно з низькою якістю, оскільки китайські виробники є одними з перших у сфері будівництва електромобілів, адже в країні з 2019 року ведеться активна політика планомірного переходу на електрокари. До того ж, держава заохочує виробництво цих автомобілів. Відповідно, для їхніх виробників є спеціальні пільги. Але це не єдина причина, чому ці автомобілі стоять на порядок дешевше, при тому, що не поступаються за якістю, наприклад, своїм європейським аналогам, а навпаки, в деяких випадках навіть перевершують їх.
Основні причини, з яких електрокари китайського виробництва на порядок дешевші за європейські, а також американські машини — це:
- робоча сила на виробництвах, що дешевша;
- масове виробництво, завдяки якому собівартість одиниці продукції має значно нижчий за цінник;
- пільги для виробників електрокарів;
- регулювання мінімальних обсягів продажу, а також обмеження вартості на державному рівні, що у сукупності стимулює виробників утримувати ціни на привабливому для покупців рівні.
Автосалон Green auto, який розташований в Одесі, на вулиці Атамана Головатого, 19/21. Компанія імпортує в Україну з Китаю автомобілі на будь-який смак.
Тут вам можуть запропонувати, наприклад, кросовер Honda M-NV, який можна придбати за 26,5-29 тисяч доларів залежно від того, яку ви оберете комплектацію. За подібний прайс проблематично знайти навіть уживаних європейців або американців, у яких невідомий стан батарей, зокрема, який у них залишковий ресурс. А у випадку з американцями автомобілі можуть бути ще й після ДТП.
В автосалоні Green auto відзначають, що при правильній зарядці акумулятори нових електромобілів витримують близько 3 тисяч циклів зарядки, але навіть після вони втрачають не більше 25-30% ємності. У запасі залишається ще 75%, яких буде достатньо, щоб економити на заправці. Хоча на цей момент машина і так себе окупить у кілька разів. На відміну від машин на ДВС, які згодом тільки частіше тягнути гроші з вашого гаманця.
Цікава математика
У зимовий період Honda M-NV може проїхати близько 240 км на одному заряді. Якщо помножити 240 кілометрів на 3 тисячі циклів зарядів, то вийде близько 720 тисяч кілометрів, перш ніж ємність зменшиться на 25-30%. Адже і після цього автомобіль зможе взимку на одному заряді проїжджати близько 160-180 км, продовжуючи економити гроші.
А ось ще трохи цікавої математики. Якщо витрата бензинового кросовера на автоматичній КПП аналогічної електричної Honda M-NV по місту становить приблизно 15 літрів, які ми множимо на вартість одного літра палива, а це приблизно 50 гривень, то виходить, що 100 кілометрів ви проїдете за 750 гривень або один кілометр за 7,5 гривні. У цей же час електрична Honda M-NV може проїхати ті ж 100 кілометрів за 30 гривень, а відповідно, один кілометр коштуватиме 30 копійок. Виходить, що на одному кілометрі електромобіль може заощадити більше 7 гривень. А якщо ці 7 гривні помножити на 500 тисяч кілометрів, то ми отримаємо цифру 3,5 мільйона. Стільки грошей вдасться заощадити на електрокарі, проїхавши 500 тисяч кілометрів. І це за ціни машини менше мільйона гривень.
Така математика, як показує практика, особливо до душі таксистам та таксопаркам. Люди, які працюють у цій сфері, напевно розуміються на надійних та економічних автомобілях, адже саме від цього залежить їхній заробіток. Якщо придивитися, то можна помітити, що вулицями Одеси вже їздять у різних службах таксі, наприклад, електромобілі Nissan Sylphy, крім старих, за сьогоднішніми мірками, дорестайлінгових Nissan Leaf.
Варто зазначити, що на сайті автосалону Green auto є навіть окремий підрозділ, який так і називається для таксі. Але ми все ж таки повернемося до питання: чому варто купувати собі електромобіль? Тим більше, що в українців нещодавно з’явилася ще одна вагома причина для таких придбань.
Лояльна політика держави щодо електромобілів
Влітку минулого року парламент дав «зелене» світло електромобілям, прийнявши відразу два закони щодо них та обидва закони набрали чинності з 1 січня 2022 року.
Насправді перший закон (№1660-IX) був прийнятий ще в 2016 році, просто в цьому продовжили його дію. Якщо коротко, то його суть полягає в тому, що з ПДВ на операції із ввезення «зелених» авто поширюється пільга.
Другий закон — новий (№ 1661-IX). Він до 1 січня 2031 року звільняє від сплати мита запчастини та комплектуючі для електрокарів.
Важливо зазначити, що обидва закони прийнято в рамках «зеленого» переходу, на який підписалась Україна у договорі про асоціацію з ЄС. А це означає, що лояльність до електромобілів, швидше за все, у майбутньому продовжить зростати.
Таким чином, виходить, що активна політика Китаю щодо популяризації авто з усіма лояльними законами, що впливають на кінцеву вартість авто в сукупності з нашими законами дозволять і надалі зберігати приємні конкурентні цінники на китайські електромобілі, такі як на сайті автосалону «Green auto» або в них спільноті в месенджері Viber, де регулярно з’являються новини про новинки та їхню вартість.
До речі, приєднавшись до цієї спільноти, ми помітили, що багато автолюбителів цікавлять автомобілі марки BYD. І, як виявилося, вона набирає популярності в Україні. Так, за перше півріччя 2021 року відсоток продажів електромобілів BYD зріс на 100%. За цей час зростання продажів вище змогли показати тільки електрокар ще однієї китайської марки — JAC. В Україні в першій половині минулого року автомобілі цього бренду купували на 125% більше, що в черговий раз підтверджує тезу про раціональність покупки електромобілів, вироблених саме в КНР. До речі, у Green auto ви можете замовити автомобілі обох брендів.
Війна внесла корективи у наше життя та роботу компанії. І якщо до війни в салоні та на СТО були автомобілі, то зараз додатково компанія займається гуманітарною допомогою. В цей складний для України час, ми не залишаємося осторонь. Наша команда зосередилась на допомозі найбільш вразливим верстам населення та нашим захисникам.
Через війну розпочату росією, багато наших громадян потребують самого необхідного: їжа, речі, теплі ковдри, ліки.
Тому ми, разом з благодійним фондом Даяни Ястремської̈ «ДIЯ» та Олександром Горенюк, організували сортувальний центр гуманітарної допомоги на нашій базі.
Кожного дня ми отримуємо підтримку з різних країн Європи, сортуємо цю допомогу й перенаправляємо в міста й села які потребують.
Все буде Україна!!!