Новини компаній
З початком повномасштабної війни все більше українських підприємців почали виходити на міжнародний ринок. Один із головних викликів, з яким вони стикнулися — як підвищити обізнаність про свій продукт за кордоном та залучити нових клієнтів? Отримайте інструменти побудови PR-стратегії на міжнародному ринку вже 12 серпня на онлайн-лекції освітнього проєкту MMR Edu.
Разом із директоркою з з PR та комунікацій кіберспортивної групи WePlay Holding Оленою Дальською-Латошевіч поговоримо про те:
- коли починати говорити про бренд на міжнародному ринку та чи взагалі варто це робити;
- як комунікувати тему війни в міжнародному бізнесі;
- Media Relations у поточній ситуації: як будувати стосунки із журналістами на нових ринках;
- GR як елемент PR-кампаній (спойлер — працює!);
- корисні інструменти PR-фахівця для роботи у міжнародних комунікаціях;
- Кейс: Day Center by AMD від WePlay Esports.
Олена вже понад 20 років у маркетингових комунікаціях. Має британський диплом CIPR Professional Diploma, авторка та викладачка курсу «PR та журналістика в кіберспорті» у Національному університеті фізичного виховання і спорту України, засновниця агенції з PR-консалтингу PRaxis, авторка Telegram-каналу з вакансіями у сфері PR та комунікацій PR & Comms Jobs.
Після лекції запланований час на Q&A сесію, під час якої кожен зможе проконсультуватися з фахівцем.
Участь у трансляції за донатом на підтримку редакції MMR.
Дізнатися більше та зареєструватися: https://edu.mmr.ua/
MMR Edu — це освітній проєкт медіа про маркетинг та креатив MMR, створений для обміну досвідом представників PR, digital, маркетинг та комунікаційної галузі. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які допомогли б компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та побудувати дієву комунікацію!
Долучайтеся до лекції Олени Дальської-Латошевич, аби успішно комунікувати та захоплювати PR-активностями глобальний ринок!