Ілюстративно фото з Google
Художник з одеської стріт-арт команди LBWS_168 звинувачує компанію METRO у використанні котиків-патріотів у своїй рекламі без дозволу авторів.
Про це художник Ігор Матроскін повідомив на своїй сторінці у Facebook.
Сьогодні, 3 вересня, художник з одеської стріт-арт команди LBWS_168 опублікував пост, в якому розповів, як компанія METRO у своїй рекламі використала образ відомих котиків-патріотів не маючи на це дозволу від авторів.
«Десь місяць тому до нас звернулись менеджери цієї компанії з проханням використати нашого кота. Я їм сказав, що авторські права захищені і треба заключати договір. Але METRO Horeca вирішили його просто вкрасти і наліпити на нього свій недолугий логотип», — розповів Ігор Матроскін.
Художник також розповів, що написав скаргу, але замість вибачень отримав відповідь, в якій зазначено, що компанія не знайшла реєстрацію авторського права.
Після того, як стритарт-команда надала документи, які, як зазначає художник, засвідчують авторське право, компанія перестала відповідати.
«Дуже неприємно, коли ти багато років працюєш, а потім якісь ділки псують тобі репутацію», — додав Ігор Матроскін.