Новини компаній
З початку війни українські дизайнери стикаються із серйозними проблемами. Зустріч Миколи Токарєва, СЕО маркетплейсу графічних матеріалів MasterBundles, була присвячена тому, щоб показати шляхи їх вирішення.
Експерт зустрівся із зацікавленими слухачами у коворкінгу Cluster в Одесі. Зустріч почалася з обговорення складнощів, що стоять перед дизайнерами: емоційних гойдалок, швидкозмінних факторів, екзистенційної кризи. Микола Токарєв повідомив, що українські творчі сили надзвичайно цінуються на західному ринку. Якщо зосередитися на власних уміннях та взяти курс на реалізацію потенціалу, можна заробляти від 700 доларів навіть початківцю.
Можливий заробіток неймовірно зацікавив графічних та веб-дизайнерів. Слухачі охоче розпитували про роботу маркетплейсу із продажу графічних матеріалів, пошук замовників, юридичні тонкощі справи.
Микола Токарєв нагадав, що на маркетплейсах дизайнери продають продукт, що використовується як шаблон. Це означає неймовірну кількість потенційних продажів одного продукту.
З початку війни маркеплейс MasterBundles неодноразового допомагав українським дизайнерам. Спочатку розміщення першої роботи супроводжував україномовний менеджер. Потім майданчик не брав комісію за продаж дизайнерських продуктів. Ініціатива реалізована завдяки ІТ-компанії Boosta та її власному інвестиційному фонду Burner.
Окрім маркетплесів на зустрічі також були порушені питання роботи із біржами фрілансу, ведення бухгалтерії та дотримання вимог законодавства.
Довідкова інформація:
MasterBundles – американський маркетплейс, де купують чи продають шаблони, графіку, штифти й плагіни. СЕО стартапу є Микола Токарєв.
Boosta — міжнародна ІТ-компанія, яка допомагає розвивати діджитал-проекти.
Burner – інвестиційний фонд, заснований успішними бізнесменами. Його головна мета — надати фінансування, а також забезпечити проект консультаціями фахівців фонду (smart money).