Городская жизньДизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти...

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

-

- Реклама -spot_img

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

Новини компаній

Марафон «Схвильовані» від дизайн-агенції Rocketmen — це допомога новому бізнесу на старті та перезапуск брендингу вашого бізнесу за донати дітям, які втратили батьків через війну. Прийдешня українська зима видалася набагато важчою, ніж усі ми могли подумати. Тому марафон подовжили безстроково, а його цілі стали масштабнішими: допомогти якомога більшій кількості людей — щоби «Діти Героїв» були в теплі, а український бізнес вистояв, врятувавши економіку країни.

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

«Схвильовані» — марафон, під час якого дизайн-агенція Rocketmen розробляє логотип та віжуали для старту/рестарту рекламних кампаній вашого бізнесу. Натомість ви вносите донати до благодійного фонду «Діти Героїв», що опікується малечею, яка втратила батьків внаслідок війни.

Ціль марафону «Схвильовані» — зібрати щонайменше 500 000 грн донатів для БФ «Діти Героїв». Якщо на старті марафону фонд опікувався 800 дітьми, то наразі їх кількість вже сягнула цифри 1500. Його мета сьогодні — допомогти ще більшій кількості дітей.

Для чого марафон «Схвильовані» потрібен вашому бізнесу? По-перше, це швидкий і яскравий рестарт без великих бюджетів. По-друге, він допоможе в найкоротші сроки адаптувати всі комунікаційні платформи українською мовою: логотипи, віжуали, сайти, — згідно зі вступу закону про державну мову в дію.

Перші результати марафону вже можна побачити на сторінках брендів:

SLURP — сімейний бізнес обсмажування кави, який розширюється навіть під час війни. Усе почалось з обсмажування для маленької кав’ярні, а зараз вони мають кавовий корнер та виробництво для десятків партнерів.

Завданням SLURP для Rocketmen було освіжити лого та візуалізувати впевнений розвиток бренду.

Рішенням стали:

  • розроблення летерінгу та пакування в сучасній комбінації кольорів;
  • відтворення у віжуалі стрімкого зростання бізнесу.

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

ВИКУП — медіа про сучасну українську культуру і творчість.

Завданням для Rocketmen було оновити кольори та осучаснити знак.

Рішенням стали:

  • реалістична Шака (рука) з додаванням трендових кольорів;
  • пропрацювання універсального та адаптивного партерна, у якому відслідковується метафора гнучкості та обізнаності (які бренд ставить собі за мету, працюючи з аудиторією);
  • віжуал «тримання в руці» символізує контроль над трендовою культурою.

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

Oxfoc — мотиваційна платформа для корпоративного навчання, яка піклується про клієнтів і створює «турботливі» умови для навчання.

Завданням для Rocketmen було відійти від класичного зображення лого й асоціації з нудним та набридливим навчанням.

Рішенням стало:

  • нестандартний летерінг/знак у вигляді сходів (які втілюють метафору успіху), гучномовця та антен зв’язку (які говорять: ми — не просто необхідна вам платформа для навчання, ми — сучасна компанія, яка економить ваш час).

Дизайн-марафон «Схвильовані» триває: перші результати. Задонатили до БФ «Діти Героїв» і потужно перезапустили бізнес: відомі перші результати дизайн-марафону від Rocketmen

Як узяти участь у дизайн-марафоні «Схвильовані»?

  • Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
  • Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
  • Зробити донат на рахунок благодійного фонду «Діти Героїв»
  • Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
  • Перезапустити свій бізнес із новою силою

Не залишайтесь байдужими й не втрачайте крутий шанс потужно перезапустити бізнес, підтримавши дітей та економіку своєї країни!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь

Свежие новости

С острова Змеиный эвакуировали 15 котиков, которые могли погибнуть зимой

Бойцы «Спецподразделения Тимура» ГУР МО Украины провели эвакуацию котиков с острова...

В Одессе стартовала акция «Собери хороший подарок» для детей уязвимых категорий

В Одессе традиционно стартовала акция «Собери хороший подарок» в рамках проекта «Резиденция добра». Благодаря акции ежегодно дети-сироты, дети...

В бой идут Storm Shadow, ATACMS и «Орешник»: настала ли критическая фаза войны в Украине

Великобритания тайно отправляет Украине десятки ракет Storm Shadow для ударов по России. Враг демонстративно бьет "Орешником" по Днепру и...

Одесский бизнесмен получил награду от Президента

Одесский ИТ-предприниматель и основатель группы компаний Netpeak Артем Бородатюк получил награду от...
- Advertisement -spot_imgspot_img

Этой ночью РФ запустила рекордное количество дронов: Зеленский призвал усилить санкции

В ночь на 26 ноября Российская Федерация (БПЛА). Это стало возможным только потому, что враг продолжает обходить санкции.Об...

В Одессе волонтеры восстановили старинную дверь в доме на Дерибасовской

Одесские волонтеры по проекту «1000 дверей Одессы» представили финал очередной реставрации старинных...

Советуем прочитать

- Advertisement -spot_imgspot_img

Вам также понравитсяПОХОЖИЕ НОВОСТИ
Рекоммендации для вас