Новини компаній
Вантажні таксі почали працювати нещодавно. Цей вид послуг став популярним порівняно недавно. Пов’язано це із тим, що підприємці порахували свої витрати і зрозуміли – треба шукати оптимізацію рахунків за транспортні видатки.
Власний автотранспорт стає вигідним тільки тоді, коли обсяги замовлень стають відчутними, а обсяги отриманих за них грошей іще більш відчутними. І тоді чимало підприємців вирішила не змагатись із простими законами економіки, а спробувати працювати із тими, хто спеціалізується на перевезеннях саме тієї тонажності, яка потрібна для стартапів чи малого бізнесу. Такі служби вантажних таксі як компанія Van можуть виконати перевезення автотранспортом партії морозива на 500 кг чи комплектуючих до спецтехніки вагою до 1,5 т. Саме тому такі точкові перевезення мають чимало вигідних пропозицій для бізнесу, який працює на малій потужності і не потребує великого автопарку техніки. Водночас і перевезення власним легковим транспортом – мінівеном чи бусиком є накладним і не відповідає завданням. Отже, вантажні таксі почали завойовувати ринок малих і середніх вантажоперевезень. І ось чому це сталось.
Товари підприємців можуть коштувати дешевше, а покупців стає більше
Для малого бізнесу важливо нарощувати обсяги поставок, особливо якщо мова йде про торгівлю, а також про мале виробництво чи ремонт. Треба більше замовлень, які будуть дорожчими. Мати такий досвід можна лише завдяки оптимальним за вартістю перевезенням, які забирають немалу частину прибутку під час реалізації товарів. Вигідність оптимальної вартості автоперевезень очевидна:
- це дозволяє здешевити калькуляцію витрат;
- підтримати актуальність цін на послуги чи товари компанії;
- допомогти реалізовувати товари швидко, а отже забезпечувати активний рух коштів;
І що ще важливіше – доставляти товари швидше, ніж у конкурентів.
Швидкість і якість роботи: витрачаємо час лише на замовлення і завантаження
Сучасний бізнес як у торгівлі, так і в виробництві чи сфері послуг – дуже динамічний. Підвезти у необхідній кількості товар у магазин чи півфабрикати на виробництво треба невідкладно. Тому витрачати час на пошук відповідального водія, складати оптимальні маршрути, постійно підтримувати у справному стані авто – все це має забезпечувати спеціаліст чи окремий підрозділ компанії. Якщо такого відділу найближчим часом створювати немає сенсу, тоді краще передати відповідну функцію професійним перевізникам.
Так можна суттєво скоротити час і сили на підтримку роботи компанії. Своєю справою переймаються водії перевізників, а своєю справою – представники компанії, які завантажать товар, отримають його і швидко передадуть на виробничу лінію чи у торгівельний зал. Всі матимуть вигоду і мінімізують нераціональні витрати.
Якщо тепер є достатньо аргументів для застосування вантажного таксі для приватних перевезень чи комерційного застосування, то залишилось лише спробувати. І це буде майже на 100% позитивний досвід. Особливо якщо завчасно спланувати логістику та відпрацювати механізм прийому і передачі товарів/послуг чи промислових півфабрикатів.